Autor: Nusia (nusinika_at_bbbtenbit.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 23:21:27 MET DST
> wiekszych problemow, takze nie mialem mozliwosci sprawdzenia ich
> "obslugi gwarancyjnej". IMO sklep warty polecenia.
dodatkowo Ci powiem że tam szanują klienta. Ostatnio chciałam kupić monitor
i po tym jak kompletnie OLALI mnie w Pop-landzie (już drugi i ostatni raz
miałam z nimi doczynienia) pan w Arescie obsłużył mnie szybko, kulturalnie i
z uśmiechem na twarzy idąc mi na rękę z terminami zamówień. Aż przyjemnie mi
sie ze sklepu wychodziło. Gość nawet pofatygował sie żeby do mnie zadzwonić,
kiedy nastąpiły problemy z moimi zakupami i to była jego dobra wola
wyłącznie.
to taka dygresja.
za to od Pop- landu trzymajcie się z daleka, zarówno sklep jak i serwis do
dupy!!
-- Masz chwilę? wypełnij ankietę do mojej mgr : http://myometis.republika.pl/ankieta.htm Pozdrawiam Nusia
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:16:52 MET DST