Dziwne słychać takie głośniejsze klik w dykach Seagete

Autor: jARO (jaro1000_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 23:01:06 MET DST

Mam dyski Seagate 40 i 120 GB.
Co do tego kiku też go miałem komp, w tym samym momencie się automatycznie
komp zawiesił.
Pojawił się błąd w tablicy alokacji i wszystkie partycje znikły. Usunął ten
błąd Norton Disk Doctor i potym
zabiegu problem z piskiem zniknął.
O dziwo najpierw się pokazał ten błąd na kompie z 40, włożyłem dysk do
kompa z 120 naprawiłem go Nort... i wszytko było OK. Ale po wyjęciu 40 na
120 pojawiło się to samo. Naprawiłem w ten sam sposób na 120. Kliki od tego
czasu nie pojawiają się. Czy ktoś miał taki sam problem !!! I czym to może
być spowodowane.
Może jakiś "virusik".??