padla plyta MSI 6340 - dziwna sprawa

Autor: rafalm (niusy1_at_o2.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 21:20:58 MET DST

Moja plyta MSI 6340 od pewnego czasu dziwnie sie zachowuje.
Komp nagle przestaje dzialac, tzn. gasnie monitor, i slychac tylko wiatrak,
potem przez dlugi czas komp nie daje sie uruchomic. Zwykle dopiero na drugi
dzien udaje sie go odpalic na nowo.

Na googlach wyczytalem:
"... serie plyt msi 6330 i pdobne na kt133 i kt133a byly
dosc awaryjne, potrafily nie uruchamiac sie przez tydzien a pozniej dzialc
jakby nigdy nic."

Wydaje mi sie ze chipset sie grzeje, ale za bardzo nie wiem co moge na to
poradzic, czy widzicie jakies rozwiazanie problemu, czy mam kupowac inna
plyte??

Na poczatku myslalem ze to padla zintegrowana grafika, ale wymienilem i
dalej to samo.

pozdrawiam
rafalm