Re: jaki dysk do notebooka CA5300

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 14:38:18 MET DST

Użytkownik "Tygrysek" <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czeka mnie wymiana HDD 2,5" w notebooku - California Access 5300. Nic
> więcej nie wiem an temat tego urządzenia. Jaki największy dysk jest ten
> notebook w stanie obsłużyć? W serwisie dowiedziałem się, że montowali tam
> 20-tki - czy mnogę z tego wnioskować, że obłuży też 60-tkę? Bios
> zainstaluję najnowszy.

Mozesz wlozyc i 60-tke Bez problemu go zobaczy
Cos wiecej na temat tego urzadzenia to moge Ci powiedziec ze ja bym nie
chcial tego notka do codziennej pracy:-)
Wycierajaca sie obudowa, po roku wyglada jak wyciagniety ze smietnika,
padajace baterie, padajace uklady ladowania, w niektorych pekaly tez obudowy
przy zawiasach, przegrzewaly sie. Ogolnie zycze cierpliwosci i samozaparcia
w poslugiwaniu sie nim:-)
Rafał