Problem z ładowaniem systemu.

Autor: Mate (mateuszsmoczynski_at_list.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 09:36:50 MET DST

Bardzo proszę o pomoc! Mój komputer restartuje się podczas włączania
systemu, próby reinstalacji systemu, a nawet wtedy gdy chcę włączyć
antywirusa z bootowalnej cd. Sprawdziłem już prawie każdy podzespół:
zamieniałem dyski, kartę graficzną, ram, zasilacz.Czy może to być wina
procesora? Jeśli tak to dlaczego komputer w dosie chodzi normalnie?
Płyta główna asus av7x, procesor althon 2000xp, dysk saegate barracuda 120
GB SATA, grafika radeon 9700, karta dźwiękowa M-Audio delta 66 omni studio.
Dzięki.