Re: Nowe dyski Seagate

Autor: Mariusz (mkwytnijto_at_popnet.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 09:18:38 MET DST

> Jeszcze cichszego dysku nie spotkałem. Wszystkie inne u znajomych, którzy
> nie mają Seagate'ów, chrobotały maksymalnie.

Wyjaśnijmy coś sobie, mówimy o dysku Serial ATA.
Ja mam na mysli dokładnie model 120 GB (ST120026AS), który chrobocze jak
oszalały śrubokręt po ścianie.
Silnik ma bezszelestny, ale ja uzywam dysku do pracy a nie do "kręcenia"
talerzami :-P
Wymieniłem go na Hitachi i mam spokój. Słychać silnik i głowice, ale
cichutko. Nie to co sagat! No i jest szybszy, ale to akurat oczywiste gdyż
sagaty zawsze były i nadal są najwolniejsze chyba.... A góra "średnie"...

--
Mariusz