Re: za goraca karta graf?

Autor: UMosiah (umosiah_at_op.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 08:22:09 MET DST

> Swiete slowa, mnie skoczyla temperatura na procu, gdy podpiolem do
pasywnego
> zalmana na grafice wentylator (i to na 1300 obr, wiec wiatru niewiele).
> Zaburzylo to obieg powietrza w obudowie. Swoja droga, podziwiam tych co
maja
> 32 stopnie w stresie, kurde jak to robicie? Albo jak to mierzycie? I czy
te
> kompy maja obudowy?
> Mnie po wielu eksperymentach udalo sie dojsc do 40 i to jet temperatura
> socketa nie diody bo tam mam zwykle 7-10 stopni wiecej. Proc 2500XP i
> [...]

Powiem Ci, ze sam bylem w szoku - tym bardziej ze komputer wsuniety w
wpasowana szafke bez plecow. Przepuscielem po kolei benchmarki - wyniki w
porzadku - specyfikacja kompa niemal identyczna jak u mnie - temperatura
mierzona tymi samymi programami.... i nie ma mam pojecia jak to mozliwe. Nie
wierzylem - otworzylem bude i kurde elemety sa zimne- wiec to nie
przeklamanie programow a tak jest rzeczywiscie.
W weekend odpinam papsta - przetestuje - ale kurde troche bym sie wpienil bo
po co tyle kasy poszlo na te coolery....

Pozdrawiam
Osiah