Re: jaki wybrac przelacznik VGA

Autor: jacasx (jacasx_at_USUNTOpf.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 02:20:06 MET DST

Skuti wrote:
> witam
> tak wpadlem na pomysl zeby pod jednym monitorem, klawiatura i mysza
> miec dwa kompy... bo tak zaczyna mnie draznic ciagle przelaczanie
> z jednego kompa do drugiego a miejsca brak na dwa zestawy
>
> no wiec jakie przelaczniki polecacie manualne, elektroniczne
> nie znam sie na tym w ogole... tak patrzylem po e-sklepach ale nawet
> zadnych informacji nie ma zeby cos porownac wiec kogo
> moge zapytac jak nie was moi drodzy
> P.S jak to cenowo wyglada w stosunku do jakosci i czy stosowanie
> ich nie wplywie negatywnie na dzialanie sprzetu bo przelaczanie
> [...]

Witam,

W żadnym wypadku nie kupuj żadnego manualnego.
Ogólnie mówiąc to straszny syf i szkoda na to pieniędzy.
Po podłączeniu takiego ustrojstwa jakość obrazu jest
taka, że nic tylko się pociąć, nie mówiąc już o tym, że
po miesiącu wyrobi się switch i podczas przełączania
będziesz miał efekty specjalne w postaci różnokolorowych
ekranów z jednego lub drugiego kompa...
Jeśli koniecznie chesz przełącznik to poszukaj elektronicznego
koniecznie z kablami w komplecie, bo to od nich w dużej
mieże zależeć będzie co będziesz miał na ekranie.
Ja mam KVM i sobie chwalę - super rozwiązana jest sprawa
przełączania pomiędzy kompami - wystarczy dwa razy
szybko wcisnąć CTRL na klawiaturze - do przełącznika
nawet nie dotykam :) Jakość obrazu też jest o niebo lepsza
od manualnych (kto wogóle taki shit produkuje...).
Acha podczas resetowania kompa przełącznik nie musi
być przełączony na resetowanego kompa - nie ma problemu
z klawiaturą i myszą - działają potem bez problemu :)
Przy przełączniku manualnym reset kompa przy przestawionym
switchu na drugi port objawia się brakiem działania
klawiatury i/lub myszy w windowsach...

Pzdr, Jacek