czeste samoistne bledy(zwisy) explorera

Autor: woju (woju_at_rtk.net.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 00:27:15 MET DST

po swiezej instalce winxp prof mam nastepujacy problem : czesto wyswietla mi
sie komunikat o bledzie w eplorer.exe , po czym wlacza sie on na nowo , jest
to b.irytujace szczegolnie ze przed reinstalem na dokladnie takim samym
sprzecie i sterownikach nie bylo podobnych bledow , nie mam wirusow ,
trojanow , dysk byl formatowany , mam wszystkie aktualizacje win ,
chlodzenie sprawne , bez konfliktow sprzetowych

nie oczekuje gotowego rozwiazania tylko sugestii co moze byc potencjalna
przyczyna takiej niestabilnosci explorera

winxp prof
amd 2400
512mb
radeon 9500