Re: Athlon XP 1700+ czy Athlon 1,4 ?

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 23:09:10 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Zgadzam się, ale do pisania programów szybko i wydajnie jest
> zdecydowanie lepszy niż C++ Builder :) Oczywiście o ile nie
> jest potrzebne tworzenie RAD, a pisanie sensownych programów.
>
> BTW raczej wykraczamy już poza tematykę tej grupy ;-)
Ano tak, chociaz programujemy Hardware :-)
Ja tylko dodam, ze uzywam Dev-cpp i sobie chwale.
I mam pewnosc, ze jak skopiuje zrodlo na serwerek linuxowy to tez sie
skompiluje :-)
No ale ja buduje programy na zasadzie plik_in, algorytm, plik_out. Dla 90%
userow taka forma prezentacji danych jest nie do przyjecia, bo nie po to
Windowsa budowano :-)
Natomiast moi odbiorcy bardzo sobie taka forme interakcji chwala. Chociaz w
quake'a graloby sie upierdliwie :-)

WL