Re: Skaner EPSON i skanowanie negatywów

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 21:12:51 MET DST

Qbbeck wrote:
> Skaner działa, ale chodzi mi o wykorzystanie przystawki do slajdów i
> negatywów. W przystawce musi palić się światło, a jak podejrzewam,
> można ją wykorzystać przez PhotoPrint. Komunikat "There is no scanner
> driver installed" wyskakuje mi tylko przy wykorzystaniu photoPrint.

Jak w driverze TWAIN wybierzesz jako zrodlo przystawke do materialow
transparentnych do bedzie sie palic. Warunek: przystawka musi byc podlaczona
do skanera przed inicjalizacja TWAIN w aplikacji.
Nie wiem co to ten photoPrint, ale jak widzi skaner w ogole, to musi dzialac
i z przystawka. Jak nie dziala, to moze wymaga dedykowanego drivera zamiast
TWAIN?

WL