Re: Najszybsza grafika na PCI?

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnij.to_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 19:28:31 MET DST

> Gdzie ta sztuka?! Skonfigurować serwer CS to pestka. Skonfigurować
> serwer AAO to sztuka (i kasa nie mała).

Dobrze skonfigurować to sztuka bez lagów, co to jest AAO bo mało gram,

A skąd moje stwierdzenie spójrz proszę na jakąś przeglądarkę serwów CS, w
poslce chaos, zapomniane serwy, 3 rózne addony w typie amx na jednym serwie,
config pisany bez pojęcia itd. I nie mów mi, że taka pestka. Nie chcę
oceniać Twoich
umiejętności bo ich nie znam. Ale zdajsie mówisz trochę na wyrost.
Z paczki to kazdy umie serwa postawić, ale tuning też jest ważny.

Pozdr,
C.