obudowa i monitor pod podana konfiguracje

Autor: Michał (waterfallWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 18:17:58 MET DST

Witam

Prosilbym o rzeczowe sugestie jaki najlepszy monitorek i obudowe wybrac pod
ponizsza konfiguracja kompa (w skrocie:)):

P4 3.0GHz BOX z HT
abit IC7
1024 DDR (400)
WD 80GB 7200 SATA
P.COLOR ATI 9600PRO

Jesli chodzi o monitor to interesuje mnie CRT 17 cali
Myslalem o:
17" Philips 107 P50 Brillance
albo
LG 17" F700P FLATRON
http://www.hardwax.pl/?UID=7wg2q4q2dr&T=produkt&PID=4082

ktory monitor lepszy pod wzgledem jakosciowym?? a moze jakis inny byscie
wybrali?? ewentualnie jakis model 19??? czy warto inwestowac w 19 czy moze
lepsza 17?? duzo pracuje przy kompie wiec zalezy mi na moich oczetach:)

co do obudowy to myslalem jakis dobry modelu chiefteca albo enlight z 360W, co
utrzyma rozsadne temperature sprzetu w srodku i nie bedzie mi wpadalo w
rezonans, co byscie polecili???? cenowo do 400 zl bylo by najlepiej (300 zl
moje marzenie:)) nie chodzi o nic wypasionego ale co zapewnie stabilna i w
miare komfortowa prace sprzetu

przejrzalem mnostwo forów, porównań i opini ze trudno mi sie zdecydowac
mam nadzieje ze grupa cos poradzi

pozdrawiam
michal