Kupic czy nie kupic ??

Autor: Raf (vangoth_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 18:14:48 MET DST

Witam wszystkich

Czy ktoś może mi pomóc ? Rozważam zakup monitora LCD 17" tylko czy zrobic
to teraz przed 1 Maja czy też póżniej. W sobotniej gazecie wyborczej
wyczytałem iż po pierwszym maja monitory LCD z wyjściem TV mogą zdrożeć o
10% gdyz UE od stycznia tego roku wprowadziła na nie akcyze. Takich
monitorów co prawda jest niewiele ale .........no właśnie.

Kupic teraz czy zaczekać i kupić póżniej ?

Dzięki z góry za wszelkie komentarze :-)

Pozdrawiam
Raf