Re: Najszybsza grafika na PCI?

Autor: Jacek Marek (no.spam_jmarekw_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 16:50:52 MET DST

Corvin wrote:

> Zgadza się ale ta wymieniona Riva TNT, źle wróży jak dla mnie to
> pewnie ma i810 :>, albo coś w tym guście.
Proliant 1600 2xP3 550 na pokładzie Cirrus 2MB więc wsadziłem to co miałem
Rive TNT2 a że ładnie to działa to pomyślałem że może być lepiej. Pod Gentoo
Enemy-Teritorry trochę pływa a procki nie idą na 100% więc grafika. Ale
jeżeli mam płacić więcej niż do mojej stacji roboczej za R9000Pro to
podziękuję...

Pozdrawiam
JM