Re: Którą drukarkę wybrać?

Autor: Artur (arti45fm1_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 16:53:17 MET DST

Użytkownik "Michał" <michal_at_not-for-spam.com> napisał w wiadomości
> Planuję zakup drukarki atramentowej do 450 zł.
> Najważniejsze by była tania w eksploatacji i nie popsuła się po miesiącu.
> Głównie zależy mi na tanim wydruku tekstów, a więc głównie czarne tusze.
>
> --
> Michał

Osobiście polecam Canona serii i350, 450
Jeżeli chodzi o eksploatację to, mając pewne doświadczenie z różnymi markami
drukarek, tańsze bedzie Ci trudno znaleźć (chodzi o orginały, jak również
podróbki)
Pojemniczek co prawda malutki, ale cena ok.12.00 zł (można kupić butelkę z
tuszem i samemu nabijać pojemnik)
Co do trwałości to spoko- w pracy mam taki zabytek (chyba BJC 6000- ok. 5
lat) i jedynie co wymieniam, to tusze :)
A propos taniego wydruku to zawsze można zastosować Suflera+ szybki wydruk
całego tekstu w czerni

Pozdrawiam
Artur