Re: tania nagrywarka CDRW LG vs LITON

Autor: Marcin (jusko82_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 15:26:30 MET DST

Mon, 26 Apr 2004 08:56:29 +0200, na pl.comp.pecet, <gkrzych> napisal:

> Pada mój 2-letni cd-rom więc pora go zmienić. Jedynym sensownym
> w tym momencie wyborem jest zakup nagrywarki (ze wzglęgu na cenę)
> Z tanich modeli 130-140pln na rynku są dwie LG i LITON, może ktoś
> poradzi którą lepiej wybrać.
LG nigdy nie mialem, ale posiadam LiteOn 52x32x52 i jestem bardzo
zadowolony. Naped czyta wszystkie plyty cd/cd-rw i nagrywa bez
problemow. Do napedy mialem dolaczony program do nagrywania Nero
Express. Acha, naped ten przy standardowej predkosci jest u mnie
bardzo glosny, ale mozna go wyciszyc programem Nero DriveSpeed
wchodzacym w sklad Nero Express i wtedy nie ma problemu z glosnoscia
(u mnie predkosc jest ustawiona na x32 i nie ma problemow z cisza)
Polecam ten naped, jest naprawde nizly.

> z góry dziękuję
Prosze bardzo
> Krzysiek