pytanie do posiadaczy Creative Inspire 5400

Autor: uziel (uziel_at_hot.NOSPAM.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 12:17:05 MET DST

Chcialem zapytac uzytkownikow ww. zestawu glosnikow jak zachowuje sie u was
centralny glosnik przy braku sygnalu z karty dzwiekowej, czyli po prostu w
momencie gdy glosniki sa wlaczone, ale nie sluchacie zadnej muzyki, a takze
po odlaczeniu kabla sygnalowego z karty dzwiekowej - czy jest w nim cisza,
czy slychac jakis wyrazny szum? Zastanawiam sie nad tym, czy reklamowac ten
zestaw, czy po prostu tak ma byc. Nie wiem jak bylo u mnie na poczatku, po
zakupie, bo glosnik centralny stal na monitorze i byl powyzej linii uszu,
wiec nie slyszalem tego szumu i byc moze nawet go nie bylo. Teraz stoi nizej
(kupilem monitor LCD, a na nim juz sie glosnik nie zmiesci) i slychac
dochodzacy z niego szum, wyraznie glosniejszy niz z pozostalych glosnikow, a
takze jakies dziwne zaklocenia, lekkie trzaski. W czasie ogladania filmu
jest to nieslyszalne, ale gdy glosniki sa wlaczone i nie slucham zadnej
muzyki, to dzwiek jest wyraznie slyszalny i denerwujacy. Nie wiem czy padlo
cos we wzmacniaczu czy bylo tak od poczatku. Dodam, ze nie dokupilem zadnego
urzadzenia do komputera od tamtego czasu, nie dokladalem zadnych
wentlatorow, co zresztš nie mialoby wiekszego znaczenia, bo szum, tak jak
juz wczesniej napisalem, nie zmienia sie po odlaczeniu kabla sygnalowego od
karty dzwiekowej. W pokoju tez nie mam zadnego nowego urzadzenia
elektrycznego.
Jak jest z tym u Was?

--
uziel