MSI 845PE Neo i problemy z włączeniem :(

Autor: Michał Paczkowski (sasdasda_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 11:10:19 MET DST

Witam
Jakiś czas temu już pisałem o kumpla płycie MSI 845PE Neo i Radku 9200SE.
Problem był z tym , że monitor się nie włączał, a z bzyka dochodziło
pisczenie błąd karty. Wziąłem go do siebie i odpaliłem z zasilacza Codegen
400W (stary to codegen 300W) i ruszył. Niestety chyba za bardzo się
cieszyłem, bo ponoć po wymianie zasilacza na 400W też Codegen nadal są jaja.
Komp raz startuje, a raz wywala błędy karty po staremu :( Podobno pomaga
reset, albo szybkie wyłączenie i włączeni. Co może być tego przyczyną?
Spotkaliście się już z czymś takim? Przecież ten radek nie może być aż tak
prądo żerny :( Na płycie jest Celeron 2600 i 512 DDR jak to pomoże.

Pozdrawiam