Asus 52x i DMA

Autor: krimisek (krimisek_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 11:04:43 MET DST

Mam sobie cdromek jak w temacie i niestety przestawia mi sie tryb z dma na
pio (windows xp). Jak wywala pomocniczy kanal caly ide i zrestartuje to
zainstaluje sobie ponownie i chodzi ok. ale po jakims czasie znowu sie
przestawia i lipnie chodzi. CDrom podlaczony jest na secondary slave a
master jes nagrywara liteona 52x ktora dziala normalnie. Mam xp plyte
solteka 75frn-l na nforce athlona 2000xp. Co moze byc nie tak w biosie
oczywiscie dma wlaczone podejrzewam winde albo cdroma ze wlaniety juz nie
wiem pytam bo nie wiem czy reklamowac a troche nie mam na to czasu i checi.
Jak by co to mam dysk 80gb caviar na master primary. W alkoholu 120% wersja
cdromu pokazuje 1.2 prosze o pomoc pozdrawiam.

PS Wszystkie service packi i inne badziewia do xp raczej posiadam tz
aktualizowalem wszystko domyslnie co na stronie update kazal.