dzwiekowka i glosniki 5+1- jakie?

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 10:20:55 MET DST

Witam
Chcialem zakupic zestaw grajacy do PC i podmienic dzwiekowke zintegrowana na
plycie na cos konkretniejszego, ale tez niedrogiego.
Czy szanownie grupowicze wiedza moze czym rozni sie wersja SB Audigy Player
Bulk od OEM? Czy to jest to samo co BOX tyle ze bez pudelka czy jest to moze
okrojona jakos wersja? Kosztuje w sklepie tylko 149 zeta stad moje pytanie.

I kolejne pytanie. Czy ktos moze wypowiedziec sie na temat zestawow 5+1
W granicy cenowej do 300 mam do wyboru:

Media Tech MT344 Rhapsody 5.1 Drewno - 315 pln
Creative Inspire 5.1 P580 - 270 pln

Creativa slyszalem i gra ladniutko choc jest troche slaby (subbufer 17W,
satelity po 5W)
Nie wiem natomiast jaka ma moc i jak gra Mediatech a na stronie producenta
nic o tym nie pisza :(
Co byscie polecili?

z gory thx
pkruk