Re: Zasillacz ATX - bez płyty

Autor: kruger (krugerek_at_o2.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 23:08:52 MET DST

Użytkownik "Artur 'aR2r' Perfecki" <ar2r_at_mod-works.kom[zamien.kom.na.com]>
napisał w wiadomości news:1rac02iozkzn7.dlg_at_wheres.my.bitches...

> Mój chodzi. Kiedyś nawet na noc zapomniałem wyłączyć, a rano po
podłączeniu
> LED'a dalej pracował poprawnie.

moze jakis walniety egzemplarz :P a tak na powaznie to juz nieraz mi sie
udalo zespawac styki i zobaczyc korki wbite w przeciwlegla sciane gdy
zalaczalem AT bez obciazenia, tak wiec w porownaniu z tym ze jescze ani razu
nie wyskoczyl mi ATX przy zalaczaniu bez obciazenia to takie wlasnie wnioski
wyciam ze AT raczej potrzebuje obciazenia. (ujj, troche za duzo tego 'bez
obciazenia', prosze wybaczyc:P)

--
pozdrawiam, kruger