Re: zgrywanie z magnetowidu lepiej na ...

Autor: wieniuszka (wieniuszka_at_gazeta.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 21:10:57 MET DST

vl wrote:

> czesc
> co umzliwi lepsze zgrywanie obrazu np z magnetowidu karta tv czy karta
> graficzna np ta http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24033379 "sorki
> za link allegro"
> karte telewizyjna juz mam avermedia tvphone 98
> czy lepiej dokupic karte graficzna
> w kompie i tak zainstalowana jest riva tnt2 m64
> mam nadzieje ze nie ntg
Jakis czas temu eksperymentowalem ze zgrywaniem przez karte TV (Pixelview na
BT878), ale mialo to swoje wady, bo komputer sie dlawil po kilku minutach
(fakt, ze sprzet byl slabszy - bo robilem to na Celeronie 400).
A jak mozna to zrobic przez karte graficzna? bo najwidoczniej swiat mocno
posunal sie do przodu nic mi o tym nie mowiac...

--
what's the number to 911?
pozdrawiam