Re: za goraca karta graf?

Autor: osiah (oosiah_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 20:56:08 MET DST

> A sprobuj odlaczyc tego papsta nawiewowego. Gdzies na tomshardware lub
innym
> serwisie byl test roznych konfiguracji wentylatorkow, i wcale nie jest
tak,
> ze im wiecej tym lepiej - najlepsza efektywnosc mial wyciagajacy z tylu, a
> czesto dokladanie wentylatorow nawet podwyzszalo temperature, bo swiezo
> zaciagniete chlodne powietrze zostawalo od razu wysysane, a wokol procka
> kotlowalo sie to samo gorace.
> A roznica moze tez wynikac z innej charakterystyki pradu w sieci - nie
> [...]

Sa w roznych miejscach miasta:) wiec moze faktycznie jest tu przyczyna tym
bardziej ze sasiad zza sciany ma temp podobne przy ciut wiekszym procku.
Z papstem pomysl tez wyproboje - choc wydaje mi sie ze to nic nie da - papst
dmucha na elektronike twardziela i dalej lecic miedzy karte graf i a karte
muz. . Fakt do proca zimne nie dochodzi, ale wydaje mi sie wprowadza chocby
minimalne zawirowanie w obudowie - daje lepsza cyrkulacje. Ale w ramach
eksperymentu odlacze go - jesli bedzie efekt to papst zmienic zastosowanie z
wciagajacego na dodatkowy wyciagajacy.
Dzieki
Pozdrawiam
Osiah