Re: dysk wymienny -karta SM

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 19:09:32 MET DST

Użytkownik "Bogdan" <bkaras_at_bezspam.polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]
Akurat z kartami niewiele pracowałem, ale wydaje mi się, że powinna być
możliwość zgrania jej zawartości sektor po sektorze. To co ci pokazuje
eksplorator Windows, to dane umieszczone w bootsektorze tej karty. Ty
musisz zgrać jej obraz programem nie zwracającym uwagi na te dane.
Przypuszczam, że nada się do tego wspomniany DFSee (polecenie SIM), albo
np. WinHex.

Zawsze jednak istnieje możliwość, że karta jest po prostu uszkodzona i
nic się z nią nie da zrobić...

/odpowiadając zmień px na pl/