Re: LCD 17" który z nich ?

Autor: zbylu (zzielins_spam_trap_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 19:02:41 MET DST

Raf wrote:
Witam

> Przejrzałem grupę wstecz i zasięgnąłem info na stronach
> producentów ale chciałbym jeszcze poznać opinie szanownych
> grupowiczów na który LCD się zdecydować, z tych modeli:
> Nec 1760NX,
> Raz jeszcze dzięki za wszelkie komentarze
> Pozdrawiam
> Raf

Polecam NEC'a 1760NX. Doskonale odswiezanie (idelany lcd do gier, filmow),
a takze bardzo ladnie zachowuje sie w pracy biurowej (ostry i wyrazny obraz,
dobre
kolory). Design moze nieco spartanski, ale osobiscie wole proste konstrukcje
niz np. obudowe z glosnikami (ktorych i tak z reguly sie nie
wykorzystuje)...
Jedyny minus to katy widzenia (140/140). Osobiscie uwazam, ze gorzej jest z
nimi
w pionie niz poziomie... Ale ogolnie do przyjecia.
Zdecydowanie polecam Ci ten monitor.

--
Pozdrawiam !
Zbylu