Re: Karta TV

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 18:16:13 MET DST

Użytkownik "rad" <rad20BEZREKLAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> głowicę
> >

> Nie orientujesz sie jak to przerobic? Moze jakis adres z internetu?
Szukalem
> i nic nie znalazlem...

Z elektroniką masz niewiele wspólnego ...więc sam tego nie zrobisz.....

Każda karta ma go w innym miejscu i czasem jest smd a czasem TH,
więc nawet nie wiesz czego szukać.... Oddaj do zakładu w którym
przestrajają TV. To nie powinno kosztować więcej niż 50zł...

Po drugie czasem wymiana filtra nie pomaga i trzeba wymienić drugi (od
wizji),
i całość zestroić....

ax