Re: Co halasuje w kompie

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 17:26:51 MET DST

Halo, in news:77ml80ldtgjkbt1f6kuid5kojeca13sq1k_at_4ax.com, ALGI hat
geschrieben:

> OK ale było ciszej na korku niż na karimacie?

Wydaje mi się że z korkiem było troche ciszej.

> Mi chodzi o wyciszenie szumu dysków głównie. O ile samego wiatraka
> na procku nie słyszę o tyle ciut szumu przepływu powietrza po
> blaszkach radiatora jest...

Właśnie taki szum da się trochę wytłumić. Ale pokreślam _trochę_;-)

> Ja mam złoma więc nawet nie mam wiatraczka na grafie ;)

Po dzisiejszej porannej wizycie na giełdzie komputerowej moja grafika
też już nie ma wiatraka:-)

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,