Re: prosba o opinie: zasilacz ASTEC

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 17:00:20 MET DST

Sander wrote:
> Ja osobiście bym nie ryzykował i wybrałem(łbym) markowy,
> w końcu zasilacz to bardzo ważne urządzenie. Polecam zasilacze:
> Antec, Chiftec, Conrad, Enermax, Enlight, High Power, Thermaltake,
> Topower.

No ale pytanie przedmowcy po tlumaczeniu brzmi "Czy ASTEC to firmowe
zasilacze".
To pytanie nie brzmialo, czy uzytkownik Sander slyszal o takich zasilaczach.
To ze nie slyszal, nie znaczy ze nie sa dobre.
Gwoli scislosci i zeby nie bylo OT: ja tez ich nie znam, nie slyszalem NIC o
tej marce. Ani in plus ani in minus.

WL