ATI 3D RAGE PRO - co to jest

Autor: bumel (bumel_at_o2.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 15:39:40 MET DST

rozmawialem przed chwila z moim kolega, ze ma w kompie
jakas stara karte graficzna ATI 3D RAGE PRO 092 - nie
wiedzial ile ma pamieci ani nic - ja mam wolnego SNIPERA
RIVA TNT2 M64 i moge mu ja dac - niestety nie wiem o obu
tych kartach jakie maja parametry (ile pamieci, jakie tryby
obsluguja etc.) - czy jest sens dac mu mojego snipera zamiast
tamtej ATi zeby sobie wymienil ? szukalem opisu w google
ale sa tam glownie drajwery i jakis prehistoryczny marketingowy
belkot obu firm bez konkretnych parametrow - czy ktos z
Was na czuja moglby mi powiedziec ktora z tych kart jest
lepsza i nowsza ?