Re: spalona elektronika w hdd

Autor: DaNsOuNd (dansound_at_tlen.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 13:40:08 MET DST

> mam dysk ze spalona elektronika i zastanawiam sie warto jest
> poszukac nowej elektroniki czy to nie ma sensu i przygotowac
> sie na zakup nowego dysku.
> czy mimo iz elektronika "puscila dymka", istnieje duze prawdopodobienstwo
> ze pozostala czesc dysku jest dobra?

zrobiłem ten manewr z moim Fujitsu. Kupiłem drugą elektronikę,
zamontowałem i kicha. Dane pływały jak podczas sztormu. Raz dane sektory
dysku były dostępne, a za chwile już nie. Użyłem HDDRegenerator /15 dni
mielił/ ale udało się odzyskać do normalnego użytkowania 80% powierzchni
z 20GB. Tylko że długo go bios rozpoznawał i w końcu uznałem że nie ufam
  mu i wywaliłem go do śmieci.

DaN