Co zrobic z dyskiem z uszkodzonym bootsectorem

Autor: mich (michales_nospam_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 11:15:11 MET DST

Wygląda na to, ze mam na dysku uszkodzony bootsector.
Nie mogę więc na nim zainstalować systemu operacyjnego.

Ale mamwrażenie, że kiedyś gdzieś słyszałem o programie
który umożliwiał "przeniesienie" bootsectora w inny obszar
dysku co właśnie umożliwiało startowanie systemu z takiego
dysku.
Ale pamięć mnie zawodzi i nie mam pojęcia pod jakim
"hasłem/skojarzeniem" szukac tego (choćby prze Google)

Michał