Re: AMD 3000+

Autor: MariuszH (marhuz_at_zwm.punkt.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 09:47:32 MET DST

Użytkownik "xavier" <musti20_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś już kręciął AMD 3000+, zamieżam to kupić i zastanawiam się
> ile z tego się jeszcze wyciągnie i jaką ma temp i jaki do tego wentylator?
>

> Pozdrawiam
> Xavier

Takim prockiem już za wiele nie pokręcisz. Wiadomo że "najwyższe" procesory
są już wyżyłowane na maxa i będą działać stabilnie ale nic więcej.
Najlepiej kręcić "niższe" procki jak np. mój roczny B2500+, ale potrzebne
jest do tego dobre chłodzenie.
Mam r9800 więc również niezły grzejnik w środku.
Miałem Zalmana 6000Al-cu. Ale wczoraj wymieniłem go na Spire Whisperrock 4
Dziwne?? Żeby uzyskać temperaturę którą mam aktualnie musiałem "poganiać"
wentyl Zalmana na 2500 obrotów. A wtedy Zalmany wyją jak odrzutowce.
Ten SPIRE ma 2800 obr. a jest bardziej cichy niż Zalman na 1400 obr. i
bardziej wydajny.
Wiem że każdy ma swoje zdanie na ten temat, ale akurat ten wentyl przekonał
mnie do innej firmy niż Zalman, który jest chyba trochę przereklamowany. (
również ten najnowszy 7000 - jak się ustawi na 2500 obr. to tak samo
"wyje" ).
Z Zalmana najbardziej odpowiada mi Radiator na grafę - na R9800 @ PRO chodzi
bez żadnego wiatraka. ( przy nVidii byłoby to niemożliwe ).
W każdym razie najważniejsze jest chłodzenie !!
Pozdrawiam
mhuzar