Re: CD-ROM vs CD-RW - czytanie plyt RW

Autor: Jan Kozlowski (adres_at_w.sygnaturce)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 00:19:42 MET DST

On So 24 kwi 2004 11:59:47p "Deli" <deli__at_ANTISPAMop.pl> wrote in

> skladam kumplowi kompa i zastanawiam sie, co mu lepiej kupic (mysle
> o czyms uzywanym, Allegro itp.): cdrom czy cdrw. Glownie chodzi nie

Proponuje kupic nowy CD-ROM. Cena okolo 80 zl, wiec chyba nie az tak
duzo, zebys musial kupowac jakies smiecie z allegro?

> o nagrywanie tylko o czytanie plyt rw. Z doswiadczenia wiem ze moj
> cdrom b. wolno je czyta albo wywala bledy, nawet jak rw jest
> praktycznie w idealnym stanie. Co radzicie (ofkoz chodzi o koszty,
> stad to pytanie:))? Z gory dzieki za uwagi i sugestie.

Niektore starsze cd-romy wogole nie czytaja plyt rw. Obecnie rowniez jest
dostepne sporo roznych cudacznych plyt rw, z ktorymi maja problemy nawet
te nowsze napedy. Jak chcesz miec pewnosc to po prostu nie kupuj plyt o
max. predkosci zapisu wiekszej niz 12x.

Pozdrawiam

--
[=] http://resnick.da.ru   <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar_at_data.pl <=> GG: 174363           [=]