Re: Co halasuje w kompie

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 18:23:15 MET DST

Halo, in news:8d2l80lf5llqg88rnmcr6kbdhssarjb7kk_at_4ax.com, ALGI hat
geschrieben:

> - proponują specjalne maty - drrooooggooo
> - proponują płyty korkowe - gdzieś po środku
> - proponują karimatę - ekstremalnie tanio :D
> I zastanawiam się jak stosunki cen wychodzą do stosunków
> efektywności?

Ja sobie zakupiłem na wyprzedaży w supermarkecie karimatę- była jesień
i kosztowały grosze:-)

Wcześniej miałem maty korkowe ale mają one tą wadę że wyglądają niezbyt
elegancko a poza tym korek to bardzo dobry izolator cieplny więc
podnosi temperaturę w komputerze.

Co do efektywności to nie ma co oczekiwać cudów. Jak już wszystko inne
jest wyciszone - zainstalowane duże wolnoobrotowe wiatraki i dyski na
podkładkach to można sobie wrzucić taką karimatę na ścianki w obudowie
to jeszcze trochę dodatkowo wytłumi szumy.

W moim komputerze gdyby nie wentylator na grafice to komputer byłby
prawie bezgłośny. Teraz jak siedzę w odległości jakies półtora metra od
komputera to słyszę tylko tego wyjca na grafice.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,