Re: Hercules GS Fortissimo III - czy kupić?

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 17:54:37 MET DST

"wojtek sulewski" <wojteksulewskiWYTNIJTO_at_op.pl> wrote in message
> a, zapomniałem dodać, że potrzebuję głównie karty do słuchania
mp3/oglądania
> filmów, rzadziej do grania

W takim przypadku Fortissimo III bedzie idealne. Obsluguje EAX (EAX2 chyba
tez), Sensura, A3D, Vortex i jeszcze wiele innych systemow przestrzennego
dzwieku ktorych nie znam.

Jednak ma mala wade (dla mnie to ogromna) - kiepskie wzmocnienie sygnalu,
przez co musisz troche bardziej odkrecic galke glosnosci w
wzmacniaczu/glosnikach - po podlaczeniu gitary mam duze szumy, ale w mp3,
graniu i filmach nie uslyszysz ich.

Pomimo tej wady nie zamienil bym jej na Audigy, ale na jakas zewnetrzna
karte (Hercules wypuscil ostatnio), albo DMX Fire ;d