Re: Smarowanie..

Autor: Zbyszek Misiewicz (dune_at_X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 14:09:44 MET DST

Użytkownik Maciej Mcj Suliński napisał:
> A jakies konkrety? Musze przedstawic mu cala liste co zrobil zle, zanim
> ostatecznie go zabije za to ze klocil sie ze mnie i smial twierdzic ze nie
> mam racji. Zabije i zakopie :>
I do tego potrzebne są Ci jakieś argumenty??
Nie możesz tego zrobić *spontanicznie*?? ;-)

Pasty powinno być "w sam raz" - to znaczy cały rdzeń musi mieć kontakt z
radiatorem. Nadmierna ilość to po prostu kondensator cieplny - i to w
takim miejscu, gdzie odprowadzanie ciepła jest "ciut" utrudnione
(minimalny ruch powietrza). Ja rozprowadzam pastę zazwyczaj na obszarze
ok. cm^2. Grubość warstwy to ok 0,1-0,2 mm.
I jakoś nigdy nie miałem problemów z odprowadzaniem ciepła.

Pozdr.
z.