Kyocera FS-600 problemy z drukowaniem

Autor: \ (wytnij_to_at_man.lodz.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 10:27:12 MET DST

Witam
Mam problem z drukowaniem na drukarce Kyocera FS-600.
Kłopot plega na tym, że gdy chę wydrukować jakiś bardziej skomplikowany plik
pdf, (tzn. trochę więcej grafiki i tekstu),
drukarka drukuje w ten sposób, że pokrywa drukiem np. 3/4
arkusza papieru, następnie wysuwa kartkę z drukarki i drukuje
resztę na następnym arkuszu papieru, ale od tego mniej więcej
miejsca, w którym zakończyła drukowanie na poprzednim arkuszu.
Próbowałem już różnych ustawień drukarki, różnych sterowników
oraz kilku systemów operacyjnych. Problem ten za każdym razem się powtarza.
Uszkodzenie pliku wykluczam, ponieważ ten sam plik bezbłędnie drukowałem na
dwóch innych drukarkach. Myślę, że problem polega na ustawieniach drukarki.
Czy spotkał się już ktoś z podobnym problemem w tej drukarce?