Asrock K7S8X i Barton na Fsb 190mhz

Autor: C&C (wojtek_at_celewicz.com)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 09:36:11 MET DST

Mam pytanie nastawiłem tak ten procesor na tej płycie i wszystko chodzi ok,
ale w instrukcji płyty podane jest że płyta ta obsługuje Fsb do 166mhz a
wersja K7S8X-E do 200mhz. A więc skoro chodzi dobrze procesor grzeje się
maksymalnie do 52 stopni, pamięci mam 400mhz to co się grzeje czy nic się
nie stanie płycie głównej ?? Dodam jeszcze że chipset płyty jest tylko
ciepły. Mam też dodatkowe pytanie przeczytałem gdzieś że płyty na chipie
746FX mają niezmienione wartości PCI i AGP przy podnoszeniu FSB - czy to
prawda??