piorko optyczne

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 01:06:09 MET DST

bawilem sie kiedys tabletem graficznym (tabliczka po ktorej
wodzilo sie elektronicznym "piorkiem") ale praca
na nim mi nie odpowiadala z prostego powodu
- wodzilem reka po stole, a rysunek powstawal
na ekranie monitora - marzyl mi sie wtedy monitor
dotykowy i piorko ktore dzialalo by na jego
powierzchni, tak zeby linia powstawala dokladnie
pod piorkiem (tak jak przy tradycyjnym rysowaniu)

dzisiaj dorwalem myszke optyczna, ktora nie ma kulki
i dziala na dowolnej powierzchni - 3cia rzecza na ktorej ja
sprawdzalem byl wlasnie ekran monitora (plaski duzy LCD)
gdyby nie lekkie rozkalibrowanie ruchu nyszy i kursora
(mysle ze do skorygowania) bylo by to idealne rozwiazanie !!
gdyby tak jeszcze wsadzic optyke myszki do jakiegos
porecznego "pisaka" to bylo by genialnie !!!
plaski monitor klade na stole i rysuje na nim tym
myszo-mazaczkiem !!!!
ktos sie w to juz bawil ??? sa moze (fabryczne) takie optyczne
pisaki ???????

ZOMO ktory jutro kupuje myszke optyczna na gieldzie :-)