Caviar 80Gb 7200 JB czy LB?

Autor: Redi (SPAM?Yes_at_please.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 22:29:54 MET DST

Witam,

Właśnie stoję przed wyborem nowego dysku w cenie 300-350zł i wstępnie wybór
padł na Caviara. Zastanawia mnie tylko czy LB czy JB?
Przeglądałem przed chwilą google i mam mętlik w głowie...czy te JB
rzeczywiście są takie głośne i wpadają w jakieś tam wibracje, czy to
poprostu zależy od mojego farta i jaki trafi mi się egzemplarz? A jak jest z
ponoć niesłyszalną pracą LB? W googlach znalazłem wątek że ten LB wcale nie
jest taki cichy jak go zachwalają...no i ta różnica cache, czy rzeczywiście
jest taka zauważalna przy zapisie/odczycie? Ja pracuje na win98SE i jeden ze
sprzedawców w sklepie powiedział mi że w 98 to dysk może mieć i 50MB cache a
i tak nie odczuje się różnicy...więc jak to jest naprawdę bo różnica w cenie
to zaledwie 33zł (306zł za LB i 339zł JB)

Pozdrawiam
Radek