Re: MSI GF5900XT-poradzi mi ktos cos..?.

Autor: Marcin d. (tiger_11_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 22:04:13 MET DST

nie zle..
dziki troszke mi pomoglo, faktycznie na 3D w RivaTuner jest 390 na 700 ;/
nie zwrucilem uwagi "sorry"
Ale mam jeszcze jedno pytanie odnosnie RivaTuner, cjodzi mi o to ze jak
podkrece troszke grafike to po restarcie wchodzac do RivaTuner to ustawienia
sie zmieniaja na takie jak byly czyli nie podkrecone a jest zaznaczone ze ma
po restarcie sys. zapamietac ustawienia.
bylbym rad za kazda pomoc.
ps. moze gdzies cos trzeba jeszcze odchaczyc np. czy ma byc "Enable mother
board chipset compatibility mode"?
Czy moze gdzies jeszcze cos ma byc.
(sorry ale nie znam sie az tak jak inni tu odpisujac)
pozdrov|!