Re: sound blaster live, line-in, glosniki

Autor: Adam Lubkowski (al_at_life.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 20:19:19 MET DST

In article <c6bk5e$3sk$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, sasdasda_at_wp.pl says...

> W dostarczonym oprogramowaniu masz surround mixer, w nim możliwo?ć
> zmieniania pozycji dzwięku dla każdefo typu dzwięku. Poszukaj takiego go?cia
> na fotelu, a na nim s? ikonki . Zaznacz ikonke line in i przesuń w dół.
> wyciszysz w ten sposób przednie gło?niki.

Nie o to chodzilo. Wiem jak wyciszyc przednie glosniki. Chodzi o to, co
zrobic, by sygnal z wejscia line-in (badz tez innego zewnetrznego, aux,
tad, itp) pojawil sie na tylnych. Przy odtwarzaniu filmow, mp3, itp - mam
dzwiek na wszystkich czterech.

--
Adam Michal Lubkowski
al_at_life.pl