problem?

Autor: mtx (szymon.com_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 12:44:32 MET DST

mam problem ze strona startowa.co jaksi czas wlacza mi sie jakas stronka
amerykansa ktora podobna jest do wp cos w tym stylu.usuwam ja w narzedziach
i zmieniam znowu strone startowa na poprzednia.ale po jakims czasie znowu
ona mi sie pojawia.dodam jeszzce ze jest ona tez w katalogu windows-i tam
tez ja usuwam ale po jakims czasie znow sie pokazuje.co to moze byc i jak to
usunac?sprawdzalem programi antywirusowymi ale nic nie wykazuja by to byl
wirus.da sie to usunac?