DVD Toshiba SD M1612 problemy

Autor: Fazi (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 23:36:47 MET DST

Witam!
Zakupilem uzywany naped DVD Toshiba. Niestety mam z nim same problemy :(
Naped podlaczony jest tasma ata100 i dziala sam [master] na kontrolerze
Primary IDE - plyta Gigabyte 7vaxp. Dyski twarde na IDE 3 [Raid jako ATA].
Na IDE2 sa CDROMy-CDRW. Windows2000sp4 pl.
Grafika Matrox G450 16mb
Naped kopiuje plyty CD-ROM na dysk bez problemu. Problemy sa z odtwarzaniem
DVD [jakies z gazet z filmami]. Programy PowerDVD, WinDVD, zoomplayer,
allplayer nie sa w stanie wyswietlic zadnego filmu poprawnie, jesli juz to
od jakiejs 10-15minuty. Nie ma szans by film poszedl od pozatku [a
sprawdzalem rozne plyty DVD mam tylko tloczone z filmami z gazet typu Dług,
trzy kolory kieslowskiego itp. Problem jest tez z koncem filmu. Wczesci
srodkowej film idzie w miare poprawnie, nie skacze, odtwarza sie plynnie.
Słowem nie wiem czy to wina napedu czy systemu...
Watpliwe by ok 10 plyt dvd bylo padnietych, zwlaszcza, ze odtwarzaja sie od
ok 10-15minuty...

prosze o jakies sugestie co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy...

pozdrawiam
PM