Re: Odzyskanie danych po formacie ntfs i instalcji xp ?

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 21:27:06 MET DST

In news:c61bhb$sh2$1_at_atlantis.news.tpi.pl , Jajcarz wrote:
> Cześć mam takie pytanie. Otóż w trakcie instalacji xp-ka sformatowałem
> (pełny format) partycję na której potem posadziłem tego xp-ka. Partycja na
> której jest xp ma 6 GB, zaś sam system zajmuje około 1,5 GB. Macie jakieś
> rozwiązanie abu odzsykać dane z tego dysku ?

Spróbuj Restoration, np. stąd:
http://free-backup-software.net/data-recovery.htm
freeware, nie wymaga instalowania, ruszy z dyskietki, obsłuży FATy i NTFS
O łatwej obsłudze nie wspominając (just GO).
Może odzyskasz część plików, struktury katalogów raczej nie.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)