Plustek UT16 - Dołączone oprogramowanie CORELa

Autor: Deneb (denebml_at_op.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 21:04:39 MET DST

Witam
Czy ktoś może zakupił ten skaner ?
Do niego dołączany jest Corel 9 - interesuje mnie czy Photo-Paint
wchodzący w jego skład jest pełnowartościową wersją tzn. działają
wszystkie opcje rysowanie, wycinanie, klonowanie, balans kolorów itd.
(opcje żeby wykonać retusz zdjęcia).

Gość w MediaMark nie był mi w stanie udzielić mi sensownej odpowiedzi,
coś wspomniał, że może to być jakaś ograniczona wersja ....

Skaner głównie chce kupić żeby mieć legalną wersję softu...

Pozdrawiam