Re: bezprzewodowa Trust

Autor: AmonRa (szczygiel03WYTNIJ-TO_at_gazeta.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 19:42:34 MET DST

Użytkownik "sielski" <sielski_at_neostrada.nospam.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam nastepujacy problem, myszka bezprzewodowa z kulka firma Trust , model
> 350 WB cradle mouse wireless.
> Mam ja dwa miechy, do tej pory nie bylo problemow... teraz stalo sie tak
ze
> myszk nie reaguje na ruch, reaguje na klawisze ale na ruch kulki nic a
nic,
> w srodku nie ma kurzu, jak krece rolkami to takze zero efektu.
>
> myszke odinstalowalem, zainstalowalem - dalej nic..
> Ciagle uzywam tego samego windows 2000 pro
>
> moze ktos cos poradzi ...

Skoro już wydałeś pieniądze na bezprzewodową mysz, to mogłeś od razu
dorzucić kilka złotych więcej i kupić optyczną. Stawiałbym na uszkodzenia
myszy (źle działająca lub skrzywiona dioda itp.) lub nadajnika/odbiornika.
Powiedz, brachu, ile wydałeś na to cudeńko? Jak sporo, to (jeżeli w ogóle
masz na nią gwarancję) spróbuj w ramach tejże gwarancji postarać się o
wymianę.