Czy to 9000pro czy nie pro, help please!!!

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 16:58:23 MET DST

Witam, mam jeszcze godzine na podjecie decyzji czy zostawic sobie ta karte
czy nie, wiec prosilbym o jak najszybsza odpowiedz. Otoz mam Radeona 9000 i
zostal mi sprzedany jako wersja pro. Jest on uzywany i pojecia nie mam jak
sprawdzic czy to rzeczywiscie wersja pro. Po zainstalowaniu najnowszych
catalystow, w panelu sterowania wyswietla mi go jako Radeon 9000 Series, w
RivaTuner podaje 128-bit RV250 with 64MB DDR Memory, na karcie jest naklejka
RV25LE-B2. A, jeszcze w rivatuner podaje mi takie taktowanie: Core 250MHz,
Memory 200MHz. Na athlonie 1800XP, 256ddr, k7s5a w 3dmark2001se mam kolo
6500 punktow. Napiszcie jeszcze jesli to nie jest wersja pro czy za 250
oplaca sie wziac ta karte. Dzieki z gory za szybki odzew!

--
Pozdrawiam,
Shadow