Re: Przelaczenie dyskow z IDE na kontroler RAID

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 10:58:47 MET DST

Fazi popełnił:

Też mam Gigabyte 8IEXP czyli prawie to co Ty tylko na Intelu.
Zainstaluj sobie sterowniki ze strony Gigabyte. Masz tam zdajsie
Promise i w Biosie ustaw start z SCSI/RAID ruszy bez najmniejszych
problemów i nic się nie sypnie. Ja z tego póki co nie korzystam.
Dlatego że przy wyłączaniu systemu dysk 2 razy parkuje, tzn wyłącza
się znowu włącza, i wyłącza się po raz 2 wraz z systemem. Mnie to bardzo
denerwuje
i to nie zależy od dysku.

--
Pozdrawiam,